Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • marek_kloss
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes73
    yunior81, możesz numery katalogowe co wchodzi w ten zestaw?


    jak będę dzisiaj jeszcze w ASO poproszę o wydruk i zapodam

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Niestety nie mam numerow

    Zostaw komentarz:


  • prezes73
    odpowiedział(a)
    yunior81, możesz numery katalogowe co wchodzi w ten zestaw?

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez t_omko
    wg. optymistów z tego tematu 120tys to jest max jaki można zrobić bez wymiany rozrządu.
    Ja mam 148k na ori rozrządzie ale auto z 2011, coś tam już poprawione może tutaj jest ta różnica.

    Zostaw komentarz:


  • t_omko
    odpowiedział(a)
    Dzięki chłopaki za przepis na tańszy rozrząd:>

    Ja śmigam na silniku z 2009 bez żadnych ingerencji już 102tys bez jakichkolwiek oznak konieczności ingerencji w rozrząd ale dobrze wiedzieć bo wg. optymistów z tego tematu 120tys to jest max jaki można zrobić bez wymiany rozrządu.

    Eaglemirek - kupujesz zestaw puki cena atrakcyjna?
    Swoja drogą, mogą to za jakiś czas wycenić inaczej czy właśnie cena zestawu naprawczego to niejako ukłon w posiadaczy samochodów z niezbyt trwałymi silnikami?

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Katalogowo jakies 940zl, wiec te 880 to juz po rabacie jakims

    Автомобильная социальная сеть


    Tu jest ciekawa informacja, w zaleznosci od numeru silnika B lub C koncowka

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Nr zestawu caly komplet 03c 198 229c - z tych 880 zł mozna jeszcze cos urwać jesli ktos potrzebuje taki zestaw moge pomoc.

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    prezes73, Nie mam pojęcia, nie dopytywałem. Trzeba by pewnie spytać o taką możliwość w ASO.

    Zostaw komentarz:


  • prezes73
    odpowiedział(a)
    kaszub, Ta cena zestawu jest też na "wynos" czy tylko pod warunkiem wymiany w ASO?

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    eaglemirek, dobra, sprawdzę na fakturze w czwartek/piątek i będę informował

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    kaszub, Jak będą Ci robić i wystawią fakturę to powinien ten nr być na niej (przynajmniej teoretycznie) a po drugie to nie powinna z ich strony być żadna łaska jeśli chodzi o podanie nr zestawu naprawczego który jest oficjalnie w magazynach skody :!: Ciśnij ich :!: :!: :!: :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • boonsaw
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    eaglemirek, niestety nie mam. Spróbuje go wyciągnąć z serwisu w czwartek jak będę oddawał Auto do roboty. Ale wczoraj raczej nie byli chętni do udostępniania numerów części nie wiem czemu.

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    kaszub, a masz może numer tego zestawu :?:

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    Wszystko jasne jeśli chodzi o cenę rozrządu.
    Byłem wczoraj w ASO osobiście. Przez telefon w czwartek wycenili mi robotę na 3600zł. Wczoraj osobiście opowiedziałem Panu w serwisie o całym zestawie, który ma być tańszy i dostępny również w ASO. Pan z serwisu nie był zdziwiony od razu zaproponował podejście do działu części. Tam inny Pan odpowiedział, że tak jak mówili wszystko osobno trzeba zamówić. Po upomnieniu tego drugiego przez pierwszego słowami "sprawdź jeszcze raz dobrze" magicznie ujawił się naszym oczom zestaw naprawczy rozrządu w cenie 880zł ( :shock: ). Nawet klikając w ten zestaw wyskakuje lista części zawierająca wariator (klikając na niego jeszcze raz po szczegóły, cena po prawej 2100zł, ale zestaw w dalszym ciągu 880). Trzeba jeszcze doliczyć śruby i silikon więc wychodzi około 1000zł za części tak jak pisał Kolega crom.de. Z robocizną wychodzi około 2000 zł i to jest realna cena.
    Zestaw jest więc na bank dostępny w każdym ASO w Polsce, chociaż Pan z serwisu mówił, że jest to sprawa dość świeża.

    Reasumując, trzeba walczyć o swoje. Wysłałem zapytania chyba do kilkunastu ASO w Polsce i tylko w Katowicach podeszli do sprawy uczciwie(Nigdzie indziej nie oferowali zestawu). Następnym razem po prostu ciśnijcie o zestaw naprawczy a wymiana rozrządu nie będzie już taka kosztowna.

    Chciałbym bardzo podziękować Koledze boonsaw, i przede wszystkim Koledze crom.de za pomoc przy rozgryzaniu tematu. Dzięki wam wiedziałem jak podejść do tematu i czego szukać

    Jestem już umówiony na wymianę rozrządu w czwartek, zdam relację czy niepokojące dźwięki ustały

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    Seba, :lol: nic z tych rzeczy. Normalny śmiertelnik. Może jakiś rabat jest dla stałych klientów, bo byłem tam już parę razy.

    kaszub, przez telefon tez się nazywało 3200 zł za sam rozrząd. Jednak zawsze prognozy są na wyrost więc Ostatecznie zostawiłem w kasie 3100 zł za rozrząd kompletny, wymianę tarcz i klocków (własne części) oraz przeglad. Jednak droga do Katowic może zepsuć Twój bilans finansowy

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    crom.de, jeśli chodzi o ASO w trójmieście to Plichta 3500zł, Lelek Sopot 3700 a HADM Gramatowski ze Starogardu 4100. Wiem bo rozeznałem temat. Strasznie mnie dziwi tak niski koszt części ASO bo gdzie bym nie dzwonił/pisał wychodzi od 3300 do 4100 jak widać. Zatem jeśli mógłbyś podać konkretnie w jakim ASO to robiłeś, zadzwoniłbym tam i spytał. Może nawet opłacało by mi się podjechać z tym samochodem jak różnica ma być tak duża.

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    Możesz doprecyzować, rozumiem, że kupiłeś w ASO taki zestaw za 1000zł, i nie jesteś synem/szfagrem/bratem/ciotką :wink: kierownika serwisu?

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    Seba, dokładnie ten zestaw. Kupiony za 2/3 tej ceny. Tak więc jak mowie: rozrząd komplet max 2800.

    Zostaw komentarz:


  • boonsaw
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Seba
    Podobno właśnie zestawy naprawcze wychodzą taniej niż sam nastawnik, info od gościa, który sprzedaje to: http://allegro.pl/orygina...6123547767.html i zarzeka się, że wszystko oryginał żadne zamienniki, gwarancja, można wziąć fakturę bez problemu. Na pytanie ile kosztuje sam nastawnik, mówi, ze więcej niż ten komplet
    Czeski film...

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    Podobno właśnie zestawy naprawcze wychodzą taniej niż sam nastawnik, info od gościa, który sprzedaje to: http://allegro.pl/oryginalny-rozrzad...123547767.html i zarzeka się, że wszystko oryginał żadne zamienniki, gwarancja, można wziąć fakturę bez problemu. Na pytanie ile kosztuje sam nastawnik, mówi, ze więcej niż ten komplet. Podobno jest to niemiecki oryginalny zestaw naprawczy. Wiem, że cudów nie ma, tylko gdzie jest haczyk?

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    kaszub, a Plichta to jedyne ASO w Trójmieście? Miało być 3200 za sam rozrząd a wyszło 3100 z przeglądem i montażem tarcz z tyłu i zastępczym autem. Pompa po pół roku to chyba na gwarancji znowu wymiana? Jak masz dobrego rób u niego, ja uzyskałem najlepsza cenę w ASO.

    Zostaw komentarz:


  • kaszub
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez crom.de
    Mhm to skąd te ceny? Od Heńka z garażu? W takim razie jest droższy niż ASO. Pełny koszt części OEM razem ze wszystkimi uszczelkami itd ca. 1200 zł brutto. Robocizna ca. 1600 zł brutto.
    Też chętnie dowiem się jakie ASO. Dzwoniłem do ASO Plichty cena około 3500 zł z robocizną, koszt wariatora najwyższy. Nie chcę tego robić w ASO bo jak ostatnio wymienili mi pompę wody na gwarancji to wytrzymała pół roku... Wolę to zrobić w serwisie polecanym tu na forum i nie jest to Heniek z garażu jak to określasz...

    Zostaw komentarz:


  • boonsaw
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez crom.de
    boonsaw, czytaj ze zrozumieniem
    Staram się. Mógłbyś napisać w którym ASO robiłeś rozrząd?

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    boonsaw, czytaj ze zrozumieniem. Podałem co wchodzi w skład zestawu.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...