Ja śmigam na silniku z 2009 bez żadnych ingerencji już 102tys bez jakichkolwiek oznak konieczności ingerencji w rozrząd ale dobrze wiedzieć bo wg. optymistów z tego tematu 120tys to jest max jaki można zrobić bez wymiany rozrządu.
Eaglemirek - kupujesz zestaw puki cena atrakcyjna?
Swoja drogą, mogą to za jakiś czas wycenić inaczej czy właśnie cena zestawu naprawczego to niejako ukłon w posiadaczy samochodów z niezbyt trwałymi silnikami?
kaszub, Jak będą Ci robić i wystawią fakturę to powinien ten nr być na niej (przynajmniej teoretycznie) a po drugie to nie powinna z ich strony być żadna łaska jeśli chodzi o podanie nr zestawu naprawczego który jest oficjalnie w magazynach skody :!: Ciśnij ich :!: :!: :!: :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
eaglemirek, niestety nie mam. Spróbuje go wyciągnąć z serwisu w czwartek jak będę oddawał Auto do roboty. Ale wczoraj raczej nie byli chętni do udostępniania numerów części nie wiem czemu.
Wszystko jasne jeśli chodzi o cenę rozrządu.
Byłem wczoraj w ASO osobiście. Przez telefon w czwartek wycenili mi robotę na 3600zł. Wczoraj osobiście opowiedziałem Panu w serwisie o całym zestawie, który ma być tańszy i dostępny również w ASO. Pan z serwisu nie był zdziwiony od razu zaproponował podejście do działu części. Tam inny Pan odpowiedział, że tak jak mówili wszystko osobno trzeba zamówić. Po upomnieniu tego drugiego przez pierwszego słowami "sprawdź jeszcze raz dobrze" magicznie ujawił się naszym oczom zestaw naprawczy rozrządu w cenie 880zł ( :shock: ). Nawet klikając w ten zestaw wyskakuje lista części zawierająca wariator (klikając na niego jeszcze raz po szczegóły, cena po prawej 2100zł, ale zestaw w dalszym ciągu 880). Trzeba jeszcze doliczyć śruby i silikon więc wychodzi około 1000zł za części tak jak pisał Kolega crom.de. Z robocizną wychodzi około 2000 zł i to jest realna cena.
Zestaw jest więc na bank dostępny w każdym ASO w Polsce, chociaż Pan z serwisu mówił, że jest to sprawa dość świeża.
Reasumując, trzeba walczyć o swoje. Wysłałem zapytania chyba do kilkunastu ASO w Polsce i tylko w Katowicach podeszli do sprawy uczciwie(Nigdzie indziej nie oferowali zestawu). Następnym razem po prostu ciśnijcie o zestaw naprawczy a wymiana rozrządu nie będzie już taka kosztowna.
Chciałbym bardzo podziękować Koledze boonsaw, i przede wszystkim Koledze crom.de za pomoc przy rozgryzaniu tematu. Dzięki wam wiedziałem jak podejść do tematu i czego szukać
Jestem już umówiony na wymianę rozrządu w czwartek, zdam relację czy niepokojące dźwięki ustały
Seba, :lol: nic z tych rzeczy. Normalny śmiertelnik. Może jakiś rabat jest dla stałych klientów, bo byłem tam już parę razy.
kaszub, przez telefon tez się nazywało 3200 zł za sam rozrząd. Jednak zawsze prognozy są na wyrost więc Ostatecznie zostawiłem w kasie 3100 zł za rozrząd kompletny, wymianę tarcz i klocków (własne części) oraz przeglad. Jednak droga do Katowic może zepsuć Twój bilans finansowy
crom.de, jeśli chodzi o ASO w trójmieście to Plichta 3500zł, Lelek Sopot 3700 a HADM Gramatowski ze Starogardu 4100. Wiem bo rozeznałem temat. Strasznie mnie dziwi tak niski koszt części ASO bo gdzie bym nie dzwonił/pisał wychodzi od 3300 do 4100 jak widać. Zatem jeśli mógłbyś podać konkretnie w jakim ASO to robiłeś, zadzwoniłbym tam i spytał. Może nawet opłacało by mi się podjechać z tym samochodem jak różnica ma być tak duża.
Podobno właśnie zestawy naprawcze wychodzą taniej niż sam nastawnik, info od gościa, który sprzedaje to: http://allegro.pl/orygina...6123547767.html i zarzeka się, że wszystko oryginał żadne zamienniki, gwarancja, można wziąć fakturę bez problemu. Na pytanie ile kosztuje sam nastawnik, mówi, ze więcej niż ten komplet
Podobno właśnie zestawy naprawcze wychodzą taniej niż sam nastawnik, info od gościa, który sprzedaje to: http://allegro.pl/oryginalny-rozrzad...123547767.html i zarzeka się, że wszystko oryginał żadne zamienniki, gwarancja, można wziąć fakturę bez problemu. Na pytanie ile kosztuje sam nastawnik, mówi, ze więcej niż ten komplet. Podobno jest to niemiecki oryginalny zestaw naprawczy. Wiem, że cudów nie ma, tylko gdzie jest haczyk?
kaszub, a Plichta to jedyne ASO w Trójmieście? Miało być 3200 za sam rozrząd a wyszło 3100 z przeglądem i montażem tarcz z tyłu i zastępczym autem. Pompa po pół roku to chyba na gwarancji znowu wymiana? Jak masz dobrego rób u niego, ja uzyskałem najlepsza cenę w ASO.
Mhm to skąd te ceny? Od Heńka z garażu? W takim razie jest droższy niż ASO. Pełny koszt części OEM razem ze wszystkimi uszczelkami itd ca. 1200 zł brutto. Robocizna ca. 1600 zł brutto.
Też chętnie dowiem się jakie ASO. Dzwoniłem do ASO Plichty cena około 3500 zł z robocizną, koszt wariatora najwyższy. Nie chcę tego robić w ASO bo jak ostatnio wymienili mi pompę wody na gwarancji to wytrzymała pół roku... Wolę to zrobić w serwisie polecanym tu na forum i nie jest to Heniek z garażu jak to określasz...
Zostaw komentarz: